Cerințe:
- Experienta in domeniul resurselor umane de minim 2 ani (recrutare, administrarede personal,salarizare).
- Atestat Inspector resurse umane;
- Cunoștințe solide de operare PC: Microsoft Office;
- O buna cunoastere a legislatiei muncii;
- Cunoștințe de operare soft-uri administrare personal / salarizare (avantaj cunostinte Charisma HCM);
- Foarte bune abilitati de comunicare, organizare, dinamism, atentie distributiva, capacitate de observare.
Descriere Activități:
- identifica si administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante;
- concepe si posteaza anunturile de recrutare;
- selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului;
- contacteaza candidatii selectati in vederea programarii interviurilor;
- sustine interviurile de angajare, impreuna cu sefii de departamente;
- informeaza candidatii cu privire la rezultatul procesului de selectie;
- asigura suport in procesul de integrare a noilor angajati si in procesul de evaluare profesionala;
- intocmirea dosarului complet de personal, a tuturor formelor de angajare, in conformitate cu prevederile legale, arhivarea si pastrarea acestora in conditii optime;
- modificari ale contractele individuale de munca (acte aditionale contracte, decizii, incetari contracte, suspendari contracte);
- operare si transmitere Revisal in termenele legale;
- eliberarea adeverintelor de orice tip pentru salariati si orice alte documente la cerere, conform legislatiei in vigoare;
- intocmirea si actualizarea fiselor de post, Regulamentului Intern, Regulamentului de Organizare si Functionare si a altor proceduri specifice departamentului de resurse umane ( programare concedii de odihna, negociere contract colectiv de munca;
- asigura suportul necesar sefilor de departamente pentru finalizarea procesului de evaluare profesionala a angajatilor;
- evidenta si operarea popririlor, in conformitate cu legislatia in vigoare, adrese catre institutiile abilitate;
- intocmirea de contracte de prestari servicii;
- intocmirea si verificarea pontajului lunar, actualizarea lunara a evidentei concediilor de odihna, operarea retinerilor/popririlor;
- calculul salariilor si intocmirea statului de plata pe baza informaţiilor specifice (pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă, concedii fără plată, invoiri, absente nemotivate, alte beneficii salariale, modificări salariale);
- mentinerea relatiei cu Casa de Asigurari de Sanatate, ITM, ANOFM, Institutul National de Statistica;
- intocmirea de diverse rapoarte solicitate de seful direct / directorul general.
Vă așteptăm cu drag în Reteaua Medicala Wellborn. CV-urile și aplicațiile se pot trimitepe adresa de e-mail alexandra.epure@wellborn.ro.